0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

پرژکتور بلک لایت 6 ال ای دی

شناسه کالا: BN-2188
شناسه کالا: BN-2188
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه برقینو
  • انبار:
    لاله زار
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پرژکتور بلک لایت 6 ال ای دی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پروژکتور بلک لایت فوق دارای بدنه آلومینیومی میباشد که  انتقال حرارت متناسبی دارد.

این پروژکتور دارای استاندارد IP65 بوده و در برابر گردوغبار و باران مقاومت می کند. دارای 6 ال ای دی 3 وات بلک لایت می باشد.

پرژکتور LED یو وی (UV) یا بلک لایت، یک دستگاه نورپردازی است که با استفاده از تکنولوژی نورماهیچه ای LED، نور ماوراء بنفش را تولید می کند. این دستگاه به طور گسترده ای در برنامه های نورپردازی، کنسرت ها، رقص های نور، تزئینات داخلی، نمایشگاه ها و کاربردهای دیگری که نیاز به نور ماوراء بنفش دارند، استفاده می شود.

یکی از مزایای استفاده از پرژکتور LED یو وی، صرفه جویی در مصرف انرژی است. این پرژکتورها با توان مصرفی کمتر از پرژکتور های قدیمی با قابلیت های مشابه عمل می کنند. همچنین، پرژکتور LED یو وی با نور ماوراء بنفش، قابلیت ایجاد جذابیت و جذابیت بیشتری در برنامه های نورپردازی و رقص های نور دارد.

به علاوه، پرژکتور LED یو وی دارای طول عمر بالا و مقاومت در برابر شوک و لرزش است. این دستگاه ها همچنین دارای دمای کارکرد مناسب برای استفاده در محیط های داخلی و خارجی هستند.

در نهایت، پرژکتور LED یو وی برای استفاده در محیط هایی که نیاز به نور ماوراء بنفش دارند، یک گزینه مناسب و کارآمد است. با وجود مزایای بسیاری که دارد، این دستگاه ها همچنین دارای هزینه های پایین تری نسبت به پرژکتور های سنتی هستند.

استفاده از نور LED در پرژکتورهای یو وی یا بلک لایت، به دلایل زیادی از جمله کارآیی، مصرف انرژی کمتر، طول عمر بالا و کیفیت نور بهتر نسبت به فناوری های دیگر، مورد استفاده قرار می گیرد.

نور LED به طور کلی به عنوان یک فناوری نورپردازی پایدار و کارآمد شناخته می شود. این دستگاه ها دارای کیفیت نور بسیار عالی، برخلاف لامپ های قدیمی، نور شفاف و بدون لرزشی را ایجاد می کنند. همچنین، نور LED باعث کاهش تابش حرارتی می شود، بنابراین از بیشترین کارایی برخوردار هستند.

از دیگر مزایای استفاده از نور LED در پرژکتورهای یو وی، مصرف انرژی کمتر آنها است. نور LED با مصرف انرژی کمتری کار می کند و در نتیجه می تواند به صرفه جویی در هزینه های انرژی منجر شود. همچنین، نور LED دارای عمر طولانی هستند و نیاز به تعویض کمتری نسبت به فناوری های دیگر دارند.

به طور کلی، استفاده از نور LED در پرژکتورهای یو وی یا بلک لایت، مزایای زیادی را به همراه دارد و به دلیل اینکه در برخی موارد می تواند باعث آسیب به چشمان و پوست شود، بسیاری از تولید کنندگان و کاربران این دستگاه ها، اکنون از نور LED استفاده می کنند.

پرژکتور بلک لایت 6 ال ای دی
پرژکتور بلک لایت 6 ال ای دی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مکمل

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی