0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
دسته بندی: پرژکتور بلک لایت

پروژکتور بلک لایت و رشد گیاه

شناسه کالا: BN-2140
شناسه کالا: BN-2140
نوع محصول:
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه برقینو
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
  • انبار:
    لاله زار
برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید:
02133903844
09030468585

استعلام قیمت

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: پروژکتور بلک لایت و رشد گیاه
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ال ای دی 1-3 وات بلک لایت و رشد گیاه در بدنه هایی شامل 7 ال ای دی و 18 ال ای دی ، 24 ال ای دی ، 36 ال ای دی و 48 ال ای دی قابل عرضه می باشد.این نوع پرژکتور ها تا 96 ال ای دی نیز به صورت سفارشی قابل تولید است.

بلک لایت یا نور سیاه نوعی پروژکتور ، لامپ یا چراغ می باشد که نور ماورا بنفش از خود ساطع می کند. نور فرابنفش ساطع شده از بلک لایت در محدوده 390 تا 405 نانومتر است. که زیر مجموعه باند UV نوع A می باشد.از مهم ترین کابردهای بلک لایت برگزاری مهمانی و پارتی های دوستانه و خانوادگی می باشد.نور UV چراغ های بلک لایت با برخورد به اجسام صحنه های بسیار جذابی را در مهمانی ها ایجاد میکند.

پرژکتورهای بلک لایت فوق از لامپ های خاص و  کاربردی می باشد. این لامپ گزینه بسیار مناسب برای دکوراسیون داخلی ، تزئینات مربوط به تولد یا سایر مراسم ها ، تست اسکناس ، استفاده برای عکاسی و سایر موارد میباشد.زمانی که چنین نوری در یک اتاق تاریک پخش می‌شود، اتاق همچنان تاریک است اما نور فرابنفش بر روی هر چیز سفید یا فرابفشی، منعکس می‌شود،  باعث می‌شود این اشیا از درخشش بی‌نظیری برخوردار شوند و فضای جالب و هیجان‌انگیزی را ایجاد می‌کند. محصول فوق با برق 220 ولت شهری کار میکند و شما میتوانید به راحتی از آن استفاده کنید و نیاز به هیچگونه آداپتور یا غیره ندارید. بهتر است که از این محصول  به مدت بسیار طولانی استفاده ننمایید.

 ال ای دی فول اسپکتروم مخصوص رشد گیاه می باشد و در بدنه های فوق قابل ارائه می باشد.این نوع پروژکتورهای رشد گیاه (نور مخصوص پلنت) بسیار مناسب برای گلخانه های صنعتی و فضاهای بزرگ کشت گیاه می باشد و محیط های کوچک منزل و محل کار، که نیاز به نور شدید و پوشش دهی فراوان دارند، می باشد. این سری پرژکتور رشد گیاه در ابعاد مختلف قابل سفارش دهی بوده و از کیفیت نوردهی فوق العاده ای برخوردار می باشد.
پروژکتور رشد گیاه (نور مخصوص پلنت) تولید شده دارای ال ای دی هایی با توان 1 وات می باشد.همینطور با به کار بردن لنزهای 90 و 120 درجه پوشش بهتری در فضاهای بزرگ ایجاد می نمایند.
آلیاژ هیتسینگ خنک کننده استفاده شده در پروژکتورها از آلمینیوم بوده که این امرسبب طول عمر بالای این محصول می شود . این نوع ال ای دی های فول اسپکتروم طیف کاملاً مناسبی برای فتوسنتز گیاه، هم در دوران رشد و هم در دوران گل دهی می باشد. بدنه پرژکتورها عموما از بدنه های شرکت صبا ترانس می باشد.

 

پرژکتور ماورا بنفش (UV projector) یک دستگاه الکترونیکی است که برای پخش تصاویر و الگوهای دیده نشدنی در نور مرئی و با استفاده از نور ماورا بنفش (UV) به کار می‌رود. این دستگاه به طور عمده در صنایع مختلف مانند الکترونیک، صنعت چاپ، صنعت نساجی، علوم پزشکی، صنایع دارویی و غیره استفاده می‌شود.

 

پرژکتور ماورا بنفش، با استفاده از نور ماورا بنفش (UV)، تصاویر و الگوهایی را که در نور مرئی دیده نمی‌شوند، بر روی صفحه نمایش پخش می‌کند. این دستگاه با استفاده از منابع نوری UV، مانند لامپ‌های UV، تصاویر را پرتوان می‌کند و بر روی صفحه نمایش دیواری یا صفحه نمایش الکترونیکی نمایش می‌دهد.

 

پرژکتور ماورا بنفش در صنعت چاپ، برای چاپ الگوهای مختلف بر روی شیشه، پلاستیک، فلز و سطوح دیگر به کار می‌رود. در صنعت نساجی، این دستگاه برای تشخیص و بررسی کیفیت پارچه‌ها و محصولات نساجی استفاده می‌شود. همچنین، در علوم پزشکی، این دستگاه برای تشخیص و بررسی بیماری‌های پوستی و چشمی، تشخیص اثرات نور ماورا بنفش بر روی پوست و مانیتورهای نور ماورا بنفش به کار می‌رود. همچنین، در صنایع دارویی، پرژکتور ماورا بنفش برای تشخیص ویژگی‌های مختلف داروها، از جمله تشخیص پر کردن و بسته شدن درست قرص‌ها، به کار می‌رود.

 

در کل، پرژکتور ماورا بنفش با استفاده از نور ماورا بنفش، برای پخش تصاویر و الگوهای دیده نشدنی در نور مرئی و برای تشخیص و بررسی ویژگی‌های مختلف در صنایع مختلف، مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

پروژکتور بلک لایت و رشد گیاه
پروژکتور بلک لایت و رشد گیاه
برای اطلاع از قیمت با ما تماس بگیرید:
02133903844
09030468585

استعلام قیمت

محصولات مکمل

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی