0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه
برند:
دسته بندی: برق صنعتی

فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای

شناسه کالا: BN-2144
شناسه کالا: BN-2144
مشخصات برجسته بیشتر
  • سایر : توضیحات
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه برقینو
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
  • انبار:
    لاله زار
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر، از این فیوز می‌توان برای اماکن مختلف مسکونی، تجاری یا صنعتی استفاده کرد.

شرکت «هیوندای» محصولات متنوعی در خصوص لوازم الکترکی و صنعتی به بازار عرضه می‌کند. ازجمله‌ی این محصولات، انواع فیوزهای الکتریکی است. یکی از آن‌‌ها، فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر است. از این فیوز می‌توان برای اماکن مختلف مسکونی، تجاری یا صنعتی استفاده کرد.حداکثر میزان تحمل شدت‌جریان عبوری از این فیوز 32 آمپر است و در صورت عبور جریان بالاتر از این محصول، مدار الکتریکی به‌صورت خودکار قطع خواهد شد. 

 

فیوزها یکی از ابزارهای مهم در سیستم های الکتریکی هستند که به منظور محافظت از قطعات الکتریکی در برابر جریان های بیش از حد و حفاظت از سیستم های الکتریکی در برابر خطراتی مانند حریق، استفاده می شوند. فیوزها در انواع مختلفی مانند فیوزهای تک فاز، سه فاز، مینیاتوری و... تولید می شوند. در این متن به بررسی ویژگی ها، عملکرد و کاربردهای فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای می پردازیم.

ویژگی های فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای

فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای یک نوع فیوز کوچک و قابل حمل است که برای استفاده در سیستم های الکتریکی با جریان کم تا متوسط ​​مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های این فیوز عبارتند از:

1- جریان نامی: جریان نامی این فیوز 32 آمپر است. این بدان معنی است که فیوز در صورتی که جریانی بیشتر از 32 آمپر در سیستم الکتریکی رخ دهد، قطع خواهد شد.

2- ولتاژ نامی: ولتاژ نامی فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای 250 ولت AC است. این بدان معنی است که فقرضا کنترل و حفاظت از سیستم الکتریکی تا حدودی محدود است و برای سیستم های با ولتاژ بالاتر، فیوزهای دیگری مانند فیوز سه فاز مورد استفاده قرار می گیرند.

3- اندازه فیوز: فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای دارای ابعاد کوچک و قابل حمل است که به راحتی در سیستم های الکتریکی نصب می شود. اندازه این فیوز 10.3 × 38 میلیمتر است.

4- مواد سازنده: فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای از مواد با کیفیت بالا ساخته شده است که در برابر شرایط سخت و محیطی مانند شوک ها و لرزش های قوی مقاومت دارد. مواد سازنده این فیوز شامل شیشه، فلز و آلیاژ های مختلف است که به ترتیب از مقاومت بالا و خاصیت حرارتی مناسبی برخوردار هستند.

5- زمان عملکرد: زمان عملکرد فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای در صورت بروز جریان بیش از حد بسیار کوتاه است. در واقع، این فیوز در صورت بروز جریان بیش از حد در عرض چند صد میلی ثانیه قطع خواهد شد و برای محافظت از سیستم الکتریکی از خطراتی مانند حریق و خرابی عناصر الکتریکی استفاده می شود.

6- قابلیت بازسازی: فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای به صورت یکبار مصرف است و پس از قطع شدن، باید با یک فیوز جدید جایگزین شود. اما در برخی مدل های این فیوز، قابلیت بازسازی وجود دارد که برای استفاده مجدد از فیوز، باید آن را بازسازی کرد.

کاربردهای فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای

فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای در سیستم های الکتریکی با جریان کم تا متوسط ​​استفاده می شود. برخی از کاربردهای اینفیوز عبارتند از:

1- صنعت الکترونیک: فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای در صنایع الکترونیکی مانند تولید کنندگان تجهیزات الکترونیکی، رایانه ها و تلفن های همراه مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این فیوز، از خطراتی مانند حریق و خرابی عناصر الکتریکی جلوگیری می شود.

2- صنعت خودروسازی: فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای در صنعت خودروسازی نیز استفاده می شود. این فیوز برای محافظت از قطعات الکتریکی خودرو در برابر جریان های بیش ازحد و حفاظت از سیستم الکتریکی خودرو در برابر خطراتی مانند حریق استفاده می شود.

3- صنعت خانگی: فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای در صنایع خانگی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این فیوز برای محافظت از قطعات الکتریکی مانند تجهیزات آشپزخانه، تلویزیون، وسایل صوتی و تصویری و دستگاه های الکترونیکی خانگی در برابر جریان های بیش از حد و خطراتی مانند حریق استفاده می شود.

4- صنعت پزشکی: فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای در صنعت پزشکی نیز استفاده می شود. این فیوز برای محافظت از قطعات الکتریکی دستگاه های پزشکی مانند ماشین های عمل، دستگاه های سنجش فشار خون و دستگاه های تصویربرداری در برابر جریان های بیش از حد و خطراتی مانند حریق استفاده می شود.

5- صنعت هواپیمایی: فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای در صنعت هواپیمایی نیز استفاده می شود. این فیوز برای محافظت از قطعات الکتریکی هواپیماها در برابر جریان های بیش از حد و حفاظت از سیستم های الکتریکی در برابر خطراتی مانند حریق استفاده می شود. برای این کار، فیوزهای مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای در قسمت های مختلف هواپیما به کار می روند.

6- صنعت تلفن همراه: فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای در صنعت تلفن همراه نیز استفاده می شود. این فیوز برای محافظت از قطعات الکتریکی تلفن همراه در برابر جریان های بیش از حد و خطراتی مانند حریق استفاده می شود.

فیوزهای مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای به دلیل ابعاد کوچک، وزن سبک، مقاومت در برابر شرایط سخت و عملکرد قابل اعتماد، در صنایع مختلفی از جمله الکترونیک، خودروسازی، خانگی، پزشکی، هواپیمایی و تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرند. این فیوزها برای محافظت از قطعات الکتریکی در برابر جریان های بیش از حد و حفاظت از سیستم های الکتریکی در برابر خطراتی مانند حریق استفاده می شوند. به دلیل اهمیت ویژگی های فیوزها در حفاظت از سیستم های الکتریکی، برای انتخاب فیوز مناسب در هر صنعت، باید به جریان و ولتاژ مورد نیاز دستگاه ها توجه شود و فیوز مناسب با توجه به این مقادیر انتخاب شود. همچنین، باید به زمان عملکرد و قابلیت بازسازی فیوز نیز توجه کرد. در نهایت، استفاده از فیوزهای معتبر و با کیفیت بالا همیشه توصیه می شود تا بتوان از حفاظت بهتری برای سیستم های الکتریکی خود استفاده کرد.

فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای
فیوز مینیاتوری تک فاز 32 آمپر هیوندای
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی